Minden rendesen rendkívüli rajta – ez az új Opel Mokka! Elsőként viseli az új Opel-Vizor márkaarcot, amely átfogja az egész járműfrontot és több műszaki berendezést integrál, illetve az áttervezett Opel-villámot és a far közepére helyezett modellnevet. Első a teljesen digitális Pure Panel vezetőhellyel is. Mindemellett kétféle, semmiféle kívánnivalót nem hagyó csúcskivitelben rendelhető meg máris az új Mokka: a felső szintű Ultimate szériában nyújt innovatív asszisztensrendszereket és komfortfelszereléseket, a stílusos GS Line pedig a következetesen sportos fellépés kedvelőit örvendezteti meg.
Az új Opel Mokka vezetése vegytiszta öröm, akár az akkumulátoros-elektromos Mokka-e változatban, vagy nagyon hatékony belsőégésű motorjaival. Éppen ezt mutatja meg az új Opel Mokka YouTube-videója: egy lendületes vonalú, letisztult, „kevésbé normális, de annál Mokkább“ újdonságról lebbenti fel előzetesen a fátylat a dizájn-klip. Ráadásul maximális komfort várja a Mokka vezetőjét és utasait.
Teljes komfort: az új Opel Mokka Ultimate
A komfort és a felszereltség non plus ultráját nyújtja a Németországban 28.210 eurótól megrendelhető Ultimate csúcskivitel. Kívülről 18 colos, kétszínű könnyűfém-felnik, krómkeretes Opel-Vizor, krómozott tető-karaktervonal és ezüstszínű első-hátsó haspáncél ragadják meg a tekintetet. Az asszisztensekkel bőven ellátott alapkivitelt aktív sávtartó asszisztenssel, automatikus sebesség-asszisztenssel és adaptív, ezáltal mindenkor vakításmentes IntelliLux LED® mátrixvilágítással múlja felül, szériában. Teljesen új vezetési élményt garantál az Opel Pure Panel 12 colos, teljesen digitális vezetőtájékoztató monitora és a Multimedia Navi Pro infotainment-rendszer tízcolos színes érintőképernyője. A navigálást a szintén széria OpelConnect Services szolgáltatásai teszik még praktikusabbá és időnyerőbbé. A LIVE Navigation1 ugyanis valós időben veszi a közlekedési eseményeket, és dinamikusan kerüli meg a dugókat. Emellett közvetlen kapcsolatot teremt az útmenti segélyszolgálattal és a mentőkkel.
A komfort netovábbját nyújtja az új Mokka Ultimate fekete Alcantara kárpitozása. Első ülései hat irányban állíthatók és fűthetők, akárcsak a manuális sebességváltójú Mokka és a Mokka-e bőr kormánykereke, ami különösen télen kellemes. Kulcsnélküli rendszer működteti távirányítással a zárakat, és indítja a motort. Felülmúlhatatlanul kellemes közérzetet az új Mokka 430 eurós extrája, a Siena bőrkárpit, a masszázsfunkciójú és elektropneumatikus deréktámaszú komfort-vezetőülés teremt. Ezzel megint egyszer mindenkinek elérhetővé teszi az Opel magasabb járműkategóriák jellemzőit.
Teljes sportosság: az új Opel Mokka GS Line
A vérbeli sportosság kedvelőjének autója az Opel Mokka GS Line. Már megpillantása is szívdobogtató: a 25.670 eurótól megrendelhető kivitel 18 colos könnyűfém-felnije háromszínű, teteje és tükörháza fekete, elöl-hátul haspáncél-optika díszíti, az Opel-villám, a Mokka-felirat és az Opel-Vizor kerete is fényes fekete. Ezzel képez kontrasztot a tető piros karaktervonala. Mindezt belül is tükrözi a fekete tetőkárpit, az alumínium sportpedál-sor, a piros dekoráció, a fekete komfortülések prémium-bőrhatású oldalhurkája, piros díszvarrása és különleges dizájnja. Mind a Mokka-e, mind a hagyományos hajtóművű Mokka Ultimate és a GS Line több menetmódot kínál, amelyek a gázvételre és a kormányzásra hatnak. A hatfokozatú sebességváltós variánsokban a kiegészítő sport-mód és a hozzá tartozó speciális motorhang teszi sajátossá a vezetési élményt; de a nyolcfokozatú automatához már háromféle mód jár (Normal, Eco és Sport). A lehető legjobb csatlakoztatás az Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis, hétcolos színes érintőképernyős Multimedia (széria) érdeme.
Teljes energia: az új Opel Mokka-e
Emissziómentes, felvillanyozó örömautózást mutat a feltűnő fényezésű Mokka-e videója. Matcha-zöldben ragyogó oldalak ellenpontozzák a fekete géptetőt és a tetőt. 100 kW/136 LE teljesítményű, álló helyzettől 260 newtonméter maximális nyomatékú villanymotor hajt nesztelenül; az 50 kWh kapacitású akkumulátorral a WLTP szerint akár 324 kilométert2 lehet megtenni utántöltés nélkül. A töltés pedig gyerekjáték: az új Mokka-e felkészült mindenféle lehetőségre, egészen a háromfázisú 11 kW-os töltésig (Németországban széria a háromfázisú, 11 kW-os fedélzeti töltő). 100 kW-os egyenáramú oszlopnál, gyorstöltéssel 30 perc alatt nyerhető vissza a kapacitás akár 80 százaléka. Az új Mokka villamos változata már 32.990 eurótól kapható (kiskereskedelmi, áfás árak).
[1] A LIVE Navigations szolgáltatások az aktiválás után 36 hónapig ingyenesek, utána fizetősek.
[2] Az adatokat a WLTP eljárás szerint állapítottuk meg (VO (EG) Nr. 715/2007 és VO (EU) Nr. 2017/1151). A mindennapi használat tényleges hatótávja ettől eltérő lehet, és különböző tényezőktől függ, különösen a személyes vezetési stílustól, az útviszonyoktól, a külső hőmérséklettől, a fűtés és a klímaberendezés használatától, valamint az utastér előkondicionálásától.
Forrás: https://hu-media.opel.com/